7 mar 2012

Maska Tutanchamona *3

 "Znane są tysiące sposobów zabijania czasu, ale nikt nie wie, jak go wskrzesić."  
ALBERT EINSTEIN



Cierpię ostatnio na niewytłumaczalny brak czasu.... A każdą wolną chwile staram się poświęcić na haft :)


Dlatego dzisiaj ekspresowo pokazuję kolejne etapy powstawania Tutenchamona. Jakość zdjęć pozostawia wiele do życzenia, ale jedynie wieczorem mam chwile czasu - a światło już nie to samo.




Dzisiaj jest już tyle (zdjęcie sprzed 5 min) :P





"Nawet tak prosta czynność jak gotowanie jajek wymaga skupienia i uświadomienia sobie roli, jaką w życiu odgrywa czynnik czasu [...]." ARTHUR CONAN DOYLE - "PRZYGODY SHERLOCKA HOLMESA"




Również z opóźnieniem chwalę się ostatnią zdobyczą - udało mi się wygrać candy u Aki.
Pudełeczko jest wypełnione po brzegi prześlicznymi kwiatuszkami (ale oczywiście zapomniałam zrobić zdjęcia).
DZIĘKUJĘ :*:*:*




***********

Szanowne Szczęściary z mojego candy informuję - paczuszki wysłane!
Dajcie znać jak do Was dotrze :)

21 komentarzy:

  1. Podziwiam Twojego Tutanchamona! Jest wspaniały! Jaki będzie miał wymiar po zakończeniu?

    OdpowiedzUsuń
  2. wow!! ja również go podziwiam rewelacyjny!! już się nie mogę doczekać jak go wyszyjesz i zobaczę go w całej pięknej okazałości!!
    Pozdrawiam niebiesko i wiosennie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny haft, ależ to będzie dzieło, jak je skończysz:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku! Jak już dużo zrobiłaś! Wygląda cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. prawie cały już wyszyty !

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny i jaki duży ! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny haft! Gratuluje nagrody, a czasu u mnie także mało, zaglądam do Was z opóźnieniem!Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny. bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudny-nie mogę doczekać się efektu końcowego:)

    Zapraszam do mnie po wyróżnienie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. WOW - cudny haftowy obrazek powstaje!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Super praca ;)
    dziękuję za udział w moim candy
    oczywiście zapraszam częściej ;)))
    Mika

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję za udział w moim Candy:) pozdrawiam niebiesko:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hello!
    I invite you to visit Blogspot Directory
    I am a member of Directory Blogspot and I create
    I think this community could also interest you.
    His goal: to familiarize your blog, and thus the possibility to exchange with various countries, whether cultural or other
    The more people and more opportunities it will give, you are some sort of ambassador of this blog, it has also to do you know after contactset your friends!
    To find out, click on the link below:
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/

    I wish you a great day
    friendly
    Chris

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow! Duży projekt :) Podziwiam wytrwałość w jego tworzeniu, efekt jest tego wart!

    Bardzo Ci dziękuję za udział w moim candy i życzę powodzenia w losowaniu, które już jutro!
    Pozdrawiam - Paolla

    OdpowiedzUsuń
  15. gratuluję wygranej :) życzę wytrwałości w tworzeniu dzieła, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Łoł, robi wrażenie! Musi to wymagać dużej precyzji i czasu, ja bym nie miała cierpliwości :D
    Gratuluję wygranej i zapraszam na moje Candy, może szczęście dopisze i u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne i podziwiam, bo do tego to ja raczej cierpliwości bym nie miała ;)
    Z dość trochę wielkim opóźnieniem informuję iż przesyłka wygrana w candy doszła i powiem ci, że ten różowy komplecik biżuterii jest o wiele wiele wiele piękniejszy niż na zdjęciu ;)
    Dziękuję za zapisanie się na moje Candy i życzę powodzenia w losowaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudnie Ci wyszła ta pamiątka, kanwa rewelacyjna!! dziękuję niebiesko za pomoc:):)
    Pozdrawiam niebiesko-wiosennie:)

    OdpowiedzUsuń

Miłe słowa cieszą...
Dziękuję :)